onsdag 22. oktober 2014

Min komposisjon

Min komposisjon var en oppgave vi fikk som handlet om at vi skulle ta et eget bilde. Det kunne være inne eller ute, vi valgte selv hvor det skulle være og hva motivet skulle være. Vi skulle jobbe i tråd med de prinsippene vi hadde lært, når det gjaldt og ta bilder.

Jeg fikk noen positive tilbakemeldinger og hva jeg også kunne gjort bedre. 
De positive tilbakemeldingene var at jeg viste godt hva som var hovedfokuset i bildet, kontrastene mellom fargene på bladene og på blomsten, kontrasten mellom én fin blomst og én vissen blomst. Fikk også tilbakemeldinger på at man ser linjene godt i bakgrunnen, på det som er ufokusert.
Det jeg burde forberede er skarpheten på bildet, fordi det var litt uklart og ha med mer detaljer.


Min egen vurdering av bildet er at det ble ok, det er ikke det beste bildet men ikke det verste heller. Jeg er fornøyd med hvordan fokuseringa på bildet endte opp, og jeg liker at sola lyser opp blomsten og gjør bakgrunnen mørkere og mørkere jo lenger bak man kommer i bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar